Μαύρο Ρόδο: Το ταξίδι του Γεράσιμου

Η Φιλαρέτη στέκεται μαγκωμένη και ανήσυχη μπροστά στον μητροπολίτη, ο οποίος βράζει από τα νεύρα του και της λέει ότι κλάπηκε κι άλλη εικόνα. «Μα πώς είναι δυνατόν; Δεν αντιλήφθηκα ποτέ τίποτα! Ούτε σημειώθηκε ποτέ καμιά διάρρηξη και εγώ δεν άνοιξα ποτέ το κελί με τα κειμήλια κατά την περίοδο της ηγουμενίας μου», του λέει, αλλά η Κασσιανή τη κοιτά με δύσπιστο ύφος.

«Αλήθεια; Τότε μπορείς να μας πεις, για ποιο λόγο ο Μανόλης μετέφερε ένα μπαούλο από το κελί σου, στο κελί με τα κειμήλια και όταν ανέλαβα την ηγουμενία, παρόλο που ζητούσα επανειλημμένα το κλειδί του κελιού με τα κειμήλια, δεν μου παραδόθηκε ποτέ…; Αλλά, ούτε και το απογραφόμενο υλικό. Γιατί;», ρωτά η Κασσιανή και ο μητροπολίτης ζητάει εξηγήσεις από την Φιλαρέτη.

«Επιτέλους! Ήρθε η ώρα να λάμψει η αλήθεια και να μάθετε και εσείς σεβασμιότατε το περιεχόμενο του μπαούλου, γιατί εγώ το γνωρίζω!», λέει θριαμβευτικά η Κασσιανή και συνεχίζει: «Τα οστά του Διακοσάββα! Στο μπαούλο που είχαν μεταφέρει στο κελί με τα κειμήλια, είχανε κρυμμένα τα οστά του Διακοσάββα. Έτσι δεν είναι;», ρωτάει την Φιλαρέτη, η οποία προσπαθεί να βρει απάντηση… Ο Μητροπολίτης ζητάει από την Κασσιανή να τους αφήσει μόνους.

Διαβάστε Επίσης  Η Γη της Ελιάς: Ο Αποστόλης μαθαίνει για το ειδύλλιο Ευτυχίας – Κουράκου

«Σήμερα ήμουν έτοιμος να ζητήσω και επίσημα την παραίτηση της Κασσιανής και ξαφνικά συμβαίνει αυτό. Μπορείς να μου εξηγήσεις, τι είναι αυτή η ιστορία με τον Διακοσάββα;», ρωτάει την Φιλαρέτη, όμως εκείνη του λέει ότι η Αυξεντία πήρε το μυστικό μαζί της.

«Σε καμία περίπτωση δεν ευθύνεται η Αυξεντία για την εξαφάνισή του Διακοσάββα, ούτε είχε κάποια εμπλοκή στο θάνατό του. Γι’ αυτό μπορώ να σας ορκιστώ στο Ευαγγέλιο. Το μόνο που ξέρω είναι πως η Αυξεντία κάτι γνώριζε σχετικά με την υπόθεση», του εξηγεί, αλλά ο μητροπολίτης δεν την πιστεύει… Ο Διοικητής της αστυνομίας που τους ακούει αναρωτιέται:

«Εκτός την εξαφάνιση των εικόνων, έχουμε και εξαφάνιση καλόγριας τώρα;». «Δεν πρόκειται για εξαφάνιση, «νούμερα» της δόκιμης είναι. Μην δίνετε σημασία. Ελάτε να περάσετε στο αρχονταρίκι, που σας περιμένει ο σεβασμιότατος και θα ελέγξω εγώ τι συμβαίνει», του απαντάει η Κασσιανή και πηγαίνουν μέσα, ενώ τον Μανώλη αρχίζει να τον λούζει κρύος ιδρώτας:

«Δεν έπρεπε να το πάρω αυτό το κλειδί στα χέρια μου. Αυτό θα με κάψει!», λέει στην Ευτυχία, κι εκείνη προσπαθεί να τον καθησυχάσει: «Καθαρός ουρανός, αστραπές δεν φοβάται!»… Ο μητροπολίτης εξηγεί στον Διοικητή τι έχει συμβεί, κι εκείνος του ζητάει άδεια για να δημοσιεύσει φωτογραφίες από τις εικόνες στο αστυνομικό δελτίο, ενώ η Φιλαρέτη του λέει ότι είναι στη διάθεση του για ότι χρειαστεί.

Διαβάστε Επίσης  Η Παραλία επόμενα επεισόδια : 11 , 12 , 13 , 14 , 15

Στο μεταξύ, η Κασσιανή δίνει στην Πολυξένη το τηλέφωνο της Αυξεντίας. «Από τη στιγμή, που η Αυξεντία είναι νεκρή, δεν μπορεί να καλέσει την αστυνομία για να έχουμε πρόβλημα. Ούτε μπορεί να βρουν, ποιος το χρησιμοποίησε. Να πάρεις σήμερα και να τους δώσεις την πληροφορία που είπαμε», της τονίζει… Η Πολυξένη ακολουθεί κατά γράμμα το σχέδιο της Κασσιανής και τηλεφωνεί στο αστυνομικό τμήμα της Τρίπολης.

«Πήρα να σας δώσω μια πολύ σημαντική πληροφορία. Οι εικόνες που κλάπηκαν από απ’ τη μονή του Άη Γιώργη είναι κρυμμένες στο χωριό μέσα σε μια αποθήκη. Γι’ αυτό καλό είναι να ψάξετε και τα σπίτια που έχουν κάποια σχέση με το μοναστήρι», ισχυρίζεται και όταν ο Διοικητής της ζητάει όνομα, του το κλείνει με φούρια… Από την άλλη, η Φιλαρέτη τηλεφωνεί στον Θέμη.

πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *