Ο Παράδεισος των Κυριών: Όταν ο Άγης βρίσκεται ξαφνικά μπροστά σε μια σοκαριστική ερωτική σκηνή ανάμεσα στον πατέρα του Χριστόφορο και τη θεία του Βικτόρια, χάνει τη γη κάτω από τα πόδια του! Όσα γνώριζε ανατρέπονται και το ίδιο συμβαίνει όταν το μαθαίνει και Αμαλία. Άλλη μια αποκάλυψη όμως φέρνει τα πάνω κάτω: Ντέπυ και Γερακάς ήταν στην πραγματικότητα… σύζυγοι! Και ο γάμος αυτός στρέφει τις υποψίες για τη δολοφονία του Αριστείδη σε νέους δρόμους… Ο Παράδεισος των Κυριών: Δύο αποκαλύψεις στα επόμενα επεισόδια!Ο Παράδεισος των Κυριών: Δύο αποκαλύψεις στα επόμενα επεισόδια!
Παράδεισος των Κυριών
Ο Παράδεισος των Κυριών: Τους πιάνει επ’ αυτοφώρω
Μπορεί η Μιράντα σε μια στιγμή αδυναμίας και ανάγκης για παρηγοριά να άνοιξε την καρδιά της στον Ντίνο και να του εξομολογήθηκε περιστατικά του οδυνηρού παρελθόντος της, την αλήθεια όλη όμως δεν κατάφερε να του την πει… Παρέμεινε επιφυλακτική, νιώθοντας παράλληλα δισταγμό και ντροπή για όλα όσα της είχαν συμβεί.
Ο νεαρός άντρας βέβαια αυτό το αντιλήφθηκε και έτσι άρχισε να την «παρακολουθεί» με μεγαλύτερη προσοχή. Τώρα, θέλοντας να μάθει όλη την αλήθεια, δεν χάνει την ευκαιρία να προσπαθεί να πάρει απαντήσεις από τη Μιράντα για τη σχέση της με τον Θανάση… Εκείνη ωστόσο όχι μόνο επιμένει να θολώνει τα νερά, αλλά κρύβει με επιμέλεια τα σημάδια της κακοποίησης που έχει υποστεί από τον διεφθαρμένο αστυνομικό.
Μόνο που η κατάσταση αυτή δεν θα διαρκέσει για πολύ, μια και τα έμπειρα και άγρυπνα βλέμματα του Ντίνου και της Ζηνοβίας θα εντοπίσουν την αλήθεια… Και ήρθε η ώρα να αναλάβουν δράση…
Ο Πάρης έχει εμμονή με την Αμαλία… Και αυτός είναι ο κυριότερος λόγος που δεν μπορεί να βλέπει καν μπροστά του τον Ντίνο… Γι’ αυτό προσπαθεί να τον παγιδέψει με κάθε τρόπο, ώστε να τον απομακρύνει μια για πάντα από το αντικείμενο του πόθου του. Εκμεταλλευόμενος το «χάσμα» που υπάρχει αυτή την εποχή ανάμεσα στην Αμαλία και τον Ντίνο, προχωρά σε μια μεγάλη αποκάλυψη προς τον νεαρό άντρα.
Τίποτα ωστόσο δεν μπορεί να φέρει την ηρεμία στον Πάρη, που υποφέρει από βαθιά ψυχολογικά προβλήματα. Βγαίνοντας μάλιστα για ακόμα μια φορά εκτός εαυτού, σπρώχνει τη μητέρα του την Όλγα στις σκάλες, με αποτέλεσμα αυτή να πέσει και να τραυματιστεί. Το ατύχημα αυτό θα φέρει στο πλευρό της πλούσιας γυναίκας ένα πρόσωπο εντελώς διαφορετικό από εκείνη, τη Σύρμω, τη μητέρα του Πασχάλη, του Μεμά και της Ζαχαρούλας, που θα τη συντρέξει.
Στο μεταξύ, η νέα σύγκρουση του Ντίνου με τον Πάρη θα φέρει στην Αμαλία νέες ανησυχίες, καθώς η κοπέλα δεν έχει στην πραγματικότητα ξεπεράσει τα αισθήματά της για τον νεαρό ιδιοκτήτη του «Παραδείσου».
Ουδέν κρυφό υπό τον ήλιο, λένε, και το ρητό επιβεβαιώνεται για ακόμα μια φορά… Ο Χριστόφορος και η Βικτόρια κρύβουν πολλά χρόνια την ερωτική τους σχέση, μια και ξέρουν καλά ότι τυχόν αποκάλυψή της θα έφερνε κοινωνικούς και οικογενειακούς τριγμούς. Το γεγονός ότι εκείνη είναι η αδελφή της γυναίκας του Χριστόφορου, που έχει φύγει από τη ζωή, αποτελεί ένα «ταμπού» που δύσκολα ξεπερνιέται.
Επομένως η σχέση τους ως τώρα ήταν διακριτική. Κανένα μυστικό όμως δεν μπορεί να κρατηθεί επ’ αόριστον, γι’ αυτό και, όταν ο Άγης τούς πιάνει σε μια ερωτική στιγμή, τα πάντα καταρρέουν. Ο νεαρός άντρας αδυνατεί να πιστέψει στα μάτια του, ενώ και η Αμαλία, όταν επίσης το μαθαίνει, παρότι είναι ανοιχτόμυαλη, δεν μπορεί να το δεχτεί. Η εμπιστοσύνη του Άγη και της Αμαλίας στον πατέρα τους κλονίζεται και ο Χριστόφορος ζει την αποκαθήλωση στα μάτια των παιδιών του…
Η ένταση που υποβόσκει εδώ και πολύ καιρό ανάμεσα στον Μάρκο και την Πιπίτσα έχει πια κορυφωθεί. Οι δύο σύζυγοι είναι εκ διαμέτρου αντίθετοι σχεδόν στα πάντα, αλλά το γεγονός ότι εκείνη επιμένει να ωθεί την κόρη τους Γεωργία στην αγκαλιά του πλούσιου διαδόχου Άγη Μπουραντά όχι μόνο εξοργίζει τον Μάρκο, αλλά και τον απομακρύνει από τη γυναίκα του. Άλλωστε μέσα του έχει και το κρυφό «σαράκι» για τη Μιράντα, την οποία βλέπει με όλο και μεγαλύτερη τρυφερότητα.
Μπροστά σε αυτή την κατάσταση και βλέποντας πως χάνει τον άντρα της, η Πιπίτσα θα αρχίσει να ασκεί «πίεση» στον Μάρκο ώστε να ξαναγίνουν ζευγάρι. Η ερωτική αυτή κίνηση όμως θα φέρει αποτέλεσμα ή θα απομακρύνει τον Μάρκο ακόμα περισσότερο;