Ομοφοβικό παραλήρημα για το φιλί του Ρόκκου με τον Γεωργίου – Ποιος τους απειλεί με μηνύσεις

Η επιστολή που ανάβει… φωτιές
Άστραψε και βρόντηξε… ο Πρωτοπρεσβύτερος πατέρας Νικόλαος Γκούσιους του Ιερού Ναού Εισοδίων της Θεοτόκου στη Λάρισα με αφορμή το φιλί στο στόμα που αντάλλαξαν ο τραγουδιστής Στέλιος Ρόκκος με τον ηθοποιό Ανδρέα Γεωργία.

Όπως αναφέρει σε επιστολή του στο ekklisiaonline:

«Σημεία των Έσχατων Καιρών! Μια οικογένεια επιλέγει να παρακολουθήσει τηλεοπτικό πρόγραμμα και έρχεται αντιμέτωπη με απίστευτες εικόνες που προσβάλουν τα ήθη και τις αξίες ολόκληρης της κοινωνίας.

Τα ανήλικα παιδιά μου παρακολούθησαν το χθεσινό αποκρουστικό θέαμα. Σκέφτεστε τι ζημιά μπορεί να κάνει στις ψυχούλες τους κάτι τέτοιο;

Θα κινηθώ νομικά, θα κάνω καταγγελία στο ΕΣΡ για το ζήτημα αυτό, υπάρχουν Νόμοι.

Διαβάστε Επίσης  Survivor 30/3: Τραυματισμός σοκ για Σοϊλέδη – Η Ασημίνα στο νοσοκομείο

Η ομοφυλοφιλία αντίκειται στο δημιουργικό σχέδιο του Θεού για τη ενότητα του ανθρωπίνου γένους, η οποία έγκειται στην ύπαρξη δύο φύλων, του αρσενικού και του θηλυκού.

Έχει να κάνει και με την προτροπή Του Θεού «..αὐξάνεσθε καί πληθύνεσθε»
Η ενότητα δεν έχει να κάνει μόνο με την συμπληρωματικότητα των ρόλων και την σαρκική ένωση «…. καταλείψει άνθρωπος τον πατέρα αυτού και την μητέρα και προσκολληθήσεται προς την γυναίκα αυτού και έσονται οι δύο εις σάρκα μίαν».

Έχει να κάνει και με την συνύπαρξη των προσώπων η οποία φέρνει στην ζωή τα παιδιά, ως σημεία νέας δημιουργίας και συνέχειας του αρχικού έργου του Θεού σύμφωνα με την προτροπή Του «..αὐξάνεσθε καί πληθύνεσθε».

Διαβάστε Επίσης  Πώς θα γίνει φέτος η μεταφορά του Αγίου Φωτός από τα Ιεροσόλυμα στην Ελλάδα

Διαβάστε επίσης: Συναγερμός διασποράς… ομοφοβίας από την ευλογιά των πιθήκων
Ο Απόστολος Παύλος και οι Πατέρες της Εκκλησίας έχουν εκφραστεί αυστηρά κατά της ομοφυλοφιλίας και θεωρούν ότι δεν πρόκειται περί συντροφικότητας, αλλά περί διαστροφικής φιληδονίας ορισμένων προσώπων, που δεν είναι από τη φύση τους τέτοια, αλλά γίνονται εξαιτίας της ακολασίας και του έκφυλου τρόπου ζωής τους.

Άρα η θεολογία μας δεν αφήνει περιθώρια να δικαιολογηθεί η ομοφυλόφιλη πράξη και κατάσταση, πολλώ δε μάλλον να γίνει αποδεκτή ως φυσική αδυναμία και να μη θεωρείται αμάρτημα, αστοχία δηλαδή από τον αρχικό προορισμό του ανθρώπου που είναι το «καθ’ ομοίωσιν».

πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *