Ο πρώτος δίσκος του μεγαλύτερου νέου ποπ σταρ αυτήν τη στιγμή στην Ελλάδα ξεπουλάει παντού, με όλα τα κομμάτια του να βρίσκονται στις πρώτες θέσεις των εγχώριων charts
Δυο σχόλια για την πρωτοφανή επιτυχία του «Ka Gu Ras» του Sin Boy
Τη στιγμή που γράφω αυτό το κείμενο για τον Sin Boy και τον πρώτο του προσωπικό δίσκο «Ka Gu Ras» συμβαίνει κάτι πρωτοφανές για τα μουσικά δεδομένα της Ελλάδας – πιο συγκεκριμένα, αναφέρομαι στο γεγονός πως όλα τα κομμάτια του άλμπουμ φιγουράρουν στις 15 πρώτες θέσεις του ελληνικού Spotify charts.
Το «Ka Gu Ras» είναι ένας δίσκος που έχει γίνει viral και έχει τεράστια απήχηση στο ελληνικό κοινό από μία πλατφόρμα που τώρα μαθαίνεται στη χώρα μας (μπορεί κανείς να φανταστεί τι θα συμβεί όταν τα κομμάτια κυκλοφορήσουν και στο YouTube με τα αντίστοιχα βιντεοκλίπ…).
Αυτό που αξίζει να αναφερθεί επίσης είναι ότι την ίδια εβδομάδα που ο Sin Boy σαρώνει στα Spotify charts, τα 48 από τα 50 κομμάτια στη λίστα είναι ραπ, ενώ οποιοδήποτε άλλο είδος μουσικής έχει εξαφανιστεί από τις πρώτες θέσεις.
Αυτό που κάποιοι προβλέπαμε πριν από μερικά χρόνια, ό,τι συνέβη, δηλαδή, στην Αμερική και στην Αγγλία, συμβαίνει τώρα και εδώ, το ραπ έχει απόλυτη κυριαρχία, κυρίως το νέο ραπ με όλα τα υβρίδιά του (τραπ και ρεγκετόν – τα οποία ερμηνεύουν ράπερ), ξεπερνώντας σε δημοτικότητα και τα λαϊκά και τη ροκ.
Θυμάμαι πριν από περίπου τρία χρόνια που άκουσα για πρώτη φορά Sin Boy στο YouTube (το Barbie, ένα κομμάτι που συμμετείχε ο ιστορικός ράπερ Taki Tsan) ότι μου είχε κάνει φοβερή εντύπωση τόσο το στυλ του όσο και το κομμάτι καθαυτό, γιατί ακροβατούσε μεταξύ σάτιρας και τρολ, όμως, κάποιος που ασχολείται με τη μουσική μπορούσε εύκολα να διακρίνει ότι είχε κάτι διαφορετικό και ότι εάν το καλλιεργούσε σίγουρα θα γινόταν πολύ γνωστός και θα έκανε επιτυχία.
Έψαξα και παλιότερα κομμάτια του και είδα ότι ενώ δεν ήταν ιδιαίτερα γνωστός στους μουσικούς κύκλους, είχε αρκετές προβολές στο YouTube και στα σχόλια γινόταν χαμός. Φρενίτιδα από άτομα που τον λάτρευαν, αλλά και από άτομα που τον αντιμετώπιζαν σαν τρολ και τον έκραζαν.
Τα τραγούδια του βγάζουν το ίδιο vibe που έβγαζαν και πολλά ποπ τραγούδια των ’90s, κάτι που μου άρεσε ιδιαίτερα.
Ο Sin Boy έχει βρει τη συνταγή της επιτυχίας, ο κόσμος τον αγαπάει, και ήρθε για να μείνει.
Επικοινώνησα μαζί του άμεσα μέσω Instagram και κανονίσαμε να τραγουδήσει σε ένα εβδομαδιαίο πάρτι που είχαμε τότε ως ομάδα, το Flex Zone. Ήταν εντυπωσιακό το πόσα πολλά άτομα ήρθαν στο live του, σε έναν καλλιτέχνη που δεν ήταν ιδιαίτερα γνωστός και δεν είχε ακόμα κάνει το μεγάλο «μπαμ». Το κοινό του ήταν φουλ πορωμένο και αυτός είχε τρομερή εξοικείωση με τον κόσμο και με τεράστια ενέργεια. Ήμουν σίγουρος πλέον ότι δεν ήταν ένας τυχαίος καλλιτέχνης και ότι στο μέλλον θα γινόταν σούπερ σταρ.
Δύο χρόνια μετά το πρώτο του αυτό live έκανε τεράστια βήματα και ακόμα πιο τεράστιες επιτυχίες, με αποκορύφωμα το GiGi, που έχει κάνει το εξωπραγματικό νούμερο –για τα ελληνικά δεδομένα– των 50 εκατομμυρίων views στο YouTube και το πασίγνωστο πλέον σε όλους Mama (που όχι, δεν είναι η πιο μεγάλη επιτυχία του).
Το Mama –που λέει μαζί με τους Υποχθόνιο, Mad Clip και iLLEOo– έγινε μια πολυπλατινένια επιτυχία κατακτώντας το νούμερο ένα στις λίστες οποιασδήποτε πλατφόρμας.
Μετά από αυτή την σαρωτική επιτυχία, το ερώτημα ήταν «και τώρα, τι;». Είναι απλά ένα παροδικό φαινόμενο ή είναι ένας καλλιτέχνης που ήρθε για να μείνει;
Η απάντηση ήρθε με την κυκλοφορία του πρώτου του άλμπουμ με τίτλο Ka Gu Ras.
Ο δίσκος που βγήκε και σε φυσική μορφή σε όλη τη χώρα και ξεπούλησε μέσα σε καναδυό μέρες κατάφερε να έχει στις πρώτες θέσεις κάθε κομμάτι του στα τσαρτ του Spotify και όλα τα κομμάτια είναι επιτυχίες.