Η αποκαλυπτική Ζωή Λάσκαρη προκαλεί στις Κάννες με το διχτυωτό φόρεμα….

Η εμφάνιση της Ελληνίδας καλλονής προκαλεί αίσθηση, καθώς εμφανίζεται με ένα πολύ αποκαλυπτικό φόρεμα. Οι Γάλλοι βέβαια ήταν συνηθισμένοι σε τέτοιες παρουσίες, αλλά στην συντηρητική Ελλάδα της δεκαετίας του ΄60 προκλήθηκε σκάνδαλο.
Η αποκαλυπτική Ζωή Λάσκαρη προκαλεί στις Κάννες με το διχτυωτό φόρεμα….

 

«Οι θαλασσιές οι χάντρες» το 1967 έχουν κάνει μεγάλη επιτυχία στην Ελλάδα και η Φίνος Φίλμ στέλνει την ταινία στις Κάννες μαζί με τη Λάσκαρη που επιδιώκει να κερδίσει τη διεθνή αγορά.

Η εμφάνιση της Ελληνίδας καλλονής προκαλεί αίσθηση, καθώς εμφανίζεται με ένα πολύ αποκαλυπτικό φόρεμα. Οι Γάλλοι βέβαια ήταν συνηθισμένοι σε τέτοιες παρουσίες, αλλά στην συντηρητική Ελλάδα της δεκαετίας του ΄60 προκλήθηκε σκάνδαλο. Κάποιοι έγραψαν για «άστοχη κίνηση», που δεν τιμά την ηθοποιό και επιτέθηκαν σε όσους την συμβούλεψαν να ξεχάσει τα «χειμερινά» της ρούχα στην Αθήνα.

Διαβάστε Επίσης  Χυμοί με γλυκαντικά: ταιριάζουν στη δίαιτα;

«Οι θαλασσιές οι χάντρες» το 1967 έχουν κάνει μεγάλη επιτυχία στην Ελλάδα και η Φίνος Φίλμ στέλνει την ταινία στις Κάννες μαζί με τη Λάσκαρη που επιδιώκει να κερδίσει τη διεθνή αγορά.

Φυσικά υπήρξαν και θετικές κριτικές για το ερωτικό ταμπεραμέντο της Ζωής, ενώ δεν έλειψαν τα σχόλια για τα βλέμματα των φωτορεπόρτερ. Άλλοι την κοιτούσαν εντυπωσιασμένοι και άλλοι γελούσαν αμήχανα….

Ντούμπλαραν την Λάσκαρη στα Γαλλικά

Η ταινία μετείχε στο Φεστιβάλ, αλλά όχι στο διαγωνιστικό σκέλος. Οι διάλογοι ήταν ντουμπλαρισμένοι στα γαλλικά. Ήταν μια πάγια τακτική της εποχής για όλες τις ξένες ταινίες, που δεν «μιλούσαν» τις διεθνείς γλώσσες. Έτσι οι Γάλλοι δεν άκουσαν ποτέ την αληθινή φωνή της Ζωίτσας στη μεγάλη οθόνη.

Διαβάστε Επίσης  Οι πρώτες ενδείξεις για τον θάνατο του 7χρονου στη Θεσσαλονίκη – Ξεσπούν οι γονείς

Το ίδιο συνέβη και με την Νέλλη Μάνου που τραγούδησε στην ταινία το «Crazy Girl«, ντουμπλάροντας την Λάσκαρη. Στον ρόλο της έκανε ένα πλουσιοκόριτσο, το οποίο τραγουδά μοντέρνα τραγούδια κόντρα στο λαϊκό περιβάλλον των νυχτερινών κέντρων της εποχής . Η ταινία είναι το πρώτο λαϊκό μιούζικαλ του Γιάννη Δαλιανίδη, μετά από μια σειρά «ευρωπαϊκών» μουσικών ταινιών που διαπραγματεύεται την κόντρα λαϊκών και μοντέρνων, με νικητή τον έρωτα….

 

πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *